simi prowadzi tutaj blog rowerowy

Łaskie górki, poraz drugi w tym sezonie

• Sprzęt Unibike Fusion 29
Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | dodano: 08.08.2016

Dzień wolny w pracy w poniedziałek to rzadkość, więc trzeba było skorzystać, zwłaszcza, że pogoda za oknem zapraszała do jazdy. Koło ósmej rano wpadłem na pomysł odwiedzenia leśnych pagórków koło Ldzania, na których byłem ostatnio w kwietniu. Miał być szybki wypad do trzech godzin, a wyszło sześć. No cóż, przynajmniej się odprężyłem :D

Fot. 1 Ldzań, staw Talar

Fot. 2 Młyn na Grabii w Ldzaniu

Fot. 3 Początek górskiej trasy, choć tak na prawdę wiją się one po całym lesie i trudno powiedzieć, gdzie jest początek

Fot 4. Kładka nad leśną strugą

Fot. 5 Kolejna kładka

Fot. 6 Pagórki w lesie

Fot. 7 Podjazd/ zjazd

Fot. 8 Na szczycie

Fot. 9 Piękna pogoda

Fot. 10 Na trasie

Fot. 11 Pierwsze zdjęcie nowego roweru na bikestats. W tle było słychać huk F-16 z pobliskiej bazy wojskowej w Łasku

Fot. 12 Jedna z przeszkód na torach rowerowych w lesie nad Grabią. Tutaj mamy około 50 metrowy górski tor rowerowy. Na tych trasach można się dobrze przygotować do maratonów górskich, zaledwie 35 km od centrum Łodzi.

Fot. 13Stawy w Teodorach. Po treningu w lesie można wypocząć nad stawem, zalledwie 200 metrów dalej. Obok gastronomia, wyciąg do nart wodnych, smażing, plażing i fishing.

Fot 14. Stawy w środku lasu. Cuuudnie!

Mapa podzieliła mi się na dwie części, bo w Ldzaniu zawiesił mi się telefon i musiałem go wyłączyć i włączyć jeszcze raz.